Cookie Consent by Free Privacy Policy
FeeBee.dk
Varekurv - Antal varer i kurven
 

Handelsbetingelser for FeeBee Onlineshop

Priser

Alle priser er i Kr.og incl. 25% dansk moms. Priserne er dagspriser.  Der tages forbehold for prisstigninger,
valutaændringer, force majeure, udsolgte varer og trykfejl.

Vi tager følgende betalingstyper : Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Meastro, JCB & MobilePay.

Du kan også betale med bankoverførsel (obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen).
Der er IKKE forbundet et gebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra FeeBee.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det,
du har godkendt ved købet.

Priser vedr. Porto og forsendelse - TRYK HER

Når du handler med FeeBee.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse,
skal du sende en mail til os via vores formular under Kontakt.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort og mobilepay, reserveres beløbet med det samme. Dette gælder for Visa, Mastercard og Mobilepay.

Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:

  • Vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller.
  • Indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på FeeBee.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Levering

Normal leveringstid for de udbudte produkter er 1 arbejdsdag fra bestillingsdagen, hvis intet andet angives ved varen ( forudsætter bestillingen er lavet inden kl. 15.00 ).

FeeBee sørger for transport med Post Danmark i overensstemmelse med de angivne oplysninger. Kunden skal godtgøre FeeBee for de dertil knyttede omkostninger. FeeBee fraskriver sig ethvert ansvar overfør køber i tilfælde af forsinket levering i forhold til det lovede.

Diskretion

Selvfølgelig kommer din bestilling i en diskret pakke.
Som afsender står der S2000, Flensborgvej 10, 6340 Kruså, eller blot afsender adresse.

Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på FeeBee.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Af hygiejnemæssige årsager er der kun fortrydelsesret på hjælpemidler, hvis hjælpemidlet er tilbagesendt ubrugt i originalemballage. Beklædning må ikke have tilegnet sig defekter, dufte eller pletter. Der er 14 dages returret hvis ovenstående er overholdt.

FeeBee er desuden ikke ansvarlig, for at refundere de omkostninger du må få ved at returnere varen. Varer der returneres UFRANCO eller pr. efterkrav, nægtes desværre modtagelse. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Pakken skal leveres på vores adresse, vi afhenter ikke pakker på posthuset.

Hvis du har opnået en mængderabat eller gratis forsendelse, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten eller gratis forsendelse, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten eller forsendelsen.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

S2000
Flensborgvej 6B
6340 Kruså
Denmark / Europe

Benyt vores retur skema - TRYK HER FOR AT HENTE SKEMA

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. 

Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Delvis Returnering

Ved Delvis returnering, hvor du kun returnerer nogle af produkterne i din ordre vil forsendelsen ikke blive returneret. Har du fået gratis forsendelse ved køb over 600,- Dkk, og returneringen har til følge at det samlede beløb falder til under 600,- Dkk, vil din ordre blive belagt efterfølgende blive belagt med forsendelse. Du modtager så dette beløb mindre retur.

Reklamation

Når du handler på FeeBee.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Ved returnering til service bedes varen pakkes forsvarligt ind og sendes pr. fragt med kopi af købsfaktura og en fyldig fejlbeskrivelse.

Viser det sig at en vare der er returneret intet fejler, eller at fejlen ikke er dækket af reklamationsretten, vil FeeBee opkræve et gebyr til dækning af fragten tilbage.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ønsker du at få dækket forsendelses udgifterne når du returnerer den, skal du rekvirere en returlabel fra os via email. 

Varen sendes til:
S2000
Flensborgvej 6B
6340 Kruså
Denmark / Europe

Benyt vores retur skema - TRYK HER FOR AT HENTE SKEMA

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.  

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på FeeBee.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi registrerer og videregiver personoplysninger som er nødvendige, for at kunne levere varen til dig. Vi videregiver oplysning til Postnord for at kunne levere pakken på din/jeres adresse. Elektronisk betaling foregår gennem Wannafind.dk hvor din betalings gennemføres med dit ordrenummer.
Personoplysningerne registreres hos FeeBee v/ Asger Renee Tylak og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Direktøren og de ansatte for FeeBee v/ Asger Renee Tylak har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på FeeBee.dk er FeeBee v/ Asger Renee Tylak.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos FeeBee v/ Asger Renee Tylak har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til FeeBee v/ Asger Renee Tylak via e-mail formular.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@feebee.dk .

Cookies

Når du besøger Feebee.dk er det nødvendigt at du accepterer brug af cookies. Oplysningerne om dit besøg på vores webside gemmes på din computer i en fil der kaldes en Cookie.

Denne fil er en lille tekstfil, der gemmes enten på din computer, tablet eller mobil, hvorfra siden kan hente oplysninger om dit besøg. Vi bruger cookies til at forenkle & forbedre din oplevelse på vores side. Vi bruger ikke cookies til at gemme personlige data, vi videregiver heller ikke dine data til tredjepart.

Der findes 2 slags cookies, der kaldes permanente og midlertidige, de midlertidige kaldes også session cookies. Permanente cookies gemmes i en fil på din computer, tablet eller mobil i op til 12 måneder. Session cookies gemmes kun midlertidig, når du lukke din browser ned, vil de forsvinder fra din computer. På vores webside bruger vi både permanente og session cookies. Permanente bruges til din varekurv og login i vores tracking. Session cookies bruges til filtrering og sortering ved søgninger.

cookies kan uden problemer slettes fra din computer, tablet eller mobil via din browser. Du kan i den browser du bruger finde hjælp til hvordan dette gøres. Typisk er der en sektion under "hjælp". Du kan i din browser også helt deaktivere cookies eller blive informeret hver gang cookies bliver gemt på din enhed. Bemærk at vores side ikke vil fungere korrekt hvis du vælger at deaktivere cookies. 

Tredjepartscookies

På vores side gør vi brug af tredjepartscookies. Disse bruges til at indsamle statistik ved hjælp af analyseværktøjer som Google Analytics. Disse cookies er en blanding af permanente og session cookies. De permanente cookies der gemmes vil forblive på din enhed i en periode på op til 24 måneder. 

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på FeeBee.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere FeeBee.dk.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Marc Lykke på info@feebee.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedr. varer, bestillingen eller vil du have lidt personlig rådgivning, er du altid velkommen til at kontakte os. Det letteste er at du skriver til os via vores kontakt form under "KONTAKT".

Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe eller besøge en af vores butikker!

 

Få spændende nyheder, tilbud og rabatter direkte i din indbakke.

Med vores nyhedsbrev sparer du penge og er altid up-2-date.

For mere information omkring vores nyhedsbrev - tryk her
 
Webshop Mærket - Godkendt

FeeBee.dk - Alt til hendes univers.

Kundecenter | Kontakt | Betingelser | Gavekort | Målskema | 25% RABAT | Porto

FeeBee Copyright (C) all rights reserved by S2000 & Sexshop BE. Powered by Intelitech

Instagram Twitter Facebook